čtvrtek 8. října 2015

Kuskusová bábovka

Jak už jsem říkala. Mojí výzvou jsou zdravé dobrůtky. První v této řadě je kuskusová bábovka. Inspirovala jsem se na stánkách vimcojim.cz a od receptu jsem čekala cokoliv, jen ne stoprocentní chuť bábovky. A ejhle, ono se to povedlo. Kuskusová bábovka předčila moje očekávání na plné čáře.O recept, trošku poupravený, se tedy musím podělit. Nepekla jsem v klasické bábovkové formě, ale dělala jsem poloviční množství v chlebíčkové formě. Myslím, že pokud zrovna nečekáte velkou návštěvu, je toto množství úplně dostačující.



INGREDIENCE
  • 150g kuskusu
  • 125ml kefírového mléka
  • 40g medu
  • 75g hroznového vína (vypeckované a nakrájené na kostičky)
  • 2 vejce
  • 10ml oleje
  • 10g citronové šťávy
  • 5g citronové kůry 
  • 1/2 sáčku kypřícího prášku
POSTUP 
  • Kuskus zalijeme 300ml vařící vody a nacháme ho pod pokličkou 15minut odstát.
  • Hotový kuskus necháme zchladnout a mezitím si rozehřejeme troubu na 180 stupňů.
  • Zchladlý kuskus smícháme s ostatními ingrediencemi.
  • Těsto přemístíme do formy a pečeme 35-45 minut.
  • Po upečení necháme bábovku vychladnout a poté vyklopíme z formy.
  • Podáváme třeba s kefírem nebo jogurtem
 

Žádné komentáře:

Okomentovat