úterý 16. února 2016

IF.Café

Každé úterý, vymetám kavárny. Úterek je prostě můj den. Tahle tradice vlastně vznikla úplně neplánovaně, ale náramně si ji užívám. Proč tedy nevyužít příležitosti a nesepsat rubriku o tom, jak se mi v pražských kavárnách líbí?


Prvním kandidátem je I.F.Café v Belgické ulici.  Abych nepodváděla, přiznávám, že  jsem úplně poprvé byla i v tom na ''ípáku'. První zkušenost mně přesvědčila o tom, že chci vzkoušet i ty ostatní.
Tak sedím tady. V maličké kavárně v suterénu starého pražského domu. Původně jsem chtěla číst knížku, ale prostě se nemůžu nepodělit o tuhle úžasnou atmosféru.



Většina stěn jsou původní cihly. Zbytek interiéru je nově zrekonstruovaný. Mají tu knihovnu a najdete v ní i knížky s recepty ve francozštině. Jen co vstoupíte, dýchne na Vás atmosféra francie..teda já ve francii nikdy nebyla, ale vždycky jsem si její atmosféru představovala přesně takhle :D.


Asi je to nepodstatná informace, ale mně se prostě moc líbí jejich vitríny na zákusky..o obsahu nemluvím, to je samozřejmost, ale myslím ten hezký a moderní design. To se prostě málokde vidí :).  Když už jsme u těch vitrín, zákusek dneska nezkouším, jsem přecpaná z valentýnského dortu..zázvorový čaj tu mají výborný.



Je tu taková ta klidná atmosféra s pocitem soukromí. Určitě si dokážu představit jít sem na schůzku, vyřídit pracovní záležitosti, jen tak si o samotě přečíst knížku nebo třeba psát blog o všem dobrém :D A kdyby mně sem snad pozval nějaký krasavec asi bych hodně rozmýšlela jestli čekat na dezert až domů, nebo si dát místní dortík :D...Tím chci v pdstatě říct že Vám všem doporučuji I.F.Café vyzkoušet a paní Fabešové, klobouk dolů za to, co se ji tady povedlo vytvořit.

Žádné komentáře:

Okomentovat